lördag 22 februari 2014

Goodbye Party

Fredag kväll var kvällen med stort K. Hejdå kalas för mig. Vi bjöd in både kompisar till familjen, alla med tvillingar förstås, och jag bjöd in vänner. Det var underbart roligt. God mat, trevligt sällskap och glada miner.

Massa gott tilltugg.


Bor man i Australien så gör man. Självklart hade vi BBQ. 

Jag gav min värdfamiljen ett fotoalbum som blev mycket uppskattat. Jag har, som ni vet, fotat en hel del och nu satte jag ihop några av mina favoritbilder till ett album. Jag är ju inte säker på om pojkarna kommer att minnas mig i framtiden, förhoppningsvis så kan fotona underlätta lite grand. 

Genevieve. Min super sköna australienska granne. I'm trying to teach her Swedish and she is pretty good at it. You'll need it when you're coming to visit me, 'cause nobody is gonna understand your bloody Australian accent. 

Harmony. Another awesome Australian friend. Thanks for showing me what Australia is really about. Beer, pool, the coast and super friendly people. I'll see you in Sweden too. 

Marianne, Harmony. Inga, my always smiling German friend. Always in the mood for something crazy. And Hannah, my amazing friend who's been living half around the world, including Sweden and know the importance of a good cup of coffee. 

Jag bakade min favorittårta, mammas dajmtårta. Enligt Mick så får jag inte åka hem nu när han vet hur bra jag är på att göra tårtor. 

Som ett barn på födelsedagen.

Självklart så hade vi dance party.

6 månader senare, tror att detta är min absoluta favoritbild. Jag fullkomligt älskar dessa (ja vet att det bara är en på kortet) pojkar. De har gett mig så otroligt mycket. Jag har sett dem utvecklats, både mentalt och fysiskt. Jag har sett vilket fantastiskt band de har emellan varandra. Varje dag har de fått mig att le.

No words needed

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar