fredag 21 februari 2014

Goa ungar

I don't think Canberra wants me to leave. Värsta ovädret igår, regn, storm, åska och blixtar. Den positiva sidan är väl hur mysigt jag och pojkarna hade det. Vi låg tätt i en säng och läste godnattsaga. Mysigheten fortsatte idag. Efter frukost så satte vi oss i soffan och såg på Björn Bröder (så himla bra film!) Det kommer eld i filmen, Lachlan tar min hand och frågar Are you scared? Don't be. Be a brave girl. Och jag som trodde att det var jag som skulle skydda dem...

Det är roligt att se hur mycket barn snappar upp. Vi var ute i trädgården och gungade. Aiden ville att jag skulle gunga, klart jag gör det. Han börjar ge mig fart "Bend you legs, and strech! See, you can almost swing by yourself now" Precis som jag brukar säga till dem. De är allt för härliga ungar!

En av mina favvobilder. Två pojkar som alltid är redo för äventyr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar