torsdag 27 februari 2014

dags att säga hejdå

Det börjar verkligen närma sig nu. Jag packar och packar om, slänger grejer, väljer bort kläder. Inte lätt att försöka resa lätt efter att ha bott här i ett halvår. Men det löser sig!


Jag har lagat mat. Pojkarna och Nicoles favvo, pasta carbonara. Enkelt men väldigt gott. Beröm för mina tomater fick jag också.

Hannah kom över för att säga hejdå på riktigt. Känns sorgligt. Som tur är så ska hon plugga i Europa i höst så vi kan förhoppningsvis ses. Innan det så ska hon stanna här och jobba ett tag, så hon flyttar in i ett hus nu i helgen. Så med sig igår hade hon en bokhylla som vi byggde ihop. 

Sötnos!

Jag och mina favoriter. Helgalna alla tre. Men så roligt vi har. 

Igår så hoppade vi studsmatta, lekte på hoppborgen och lekte björnen sover. Det är fördelen med att vara fler här hemma, vi kan leka mer. Pojkarna älskar att dansa så danceparty är något vi gör nästan dagligen. De vet nu att jag lämnar på lördag "Vi kommer bli väldigt ledsna". Ja, det är ni inte ensam om kan jag ju bara säga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar