tisdag 25 februari 2014

En solig tisdag


Så otroligt söta killar!
De ville båda gå i täten till skolan imorse så detta blev lösningen, håll varandra i handen så kan ni båda två gå först. Idag var sista gången som jag fick lämna dem på skolan. (De går bara 5 dagar på två veckor.) Kändes lite tråkigt. Men nu när jag ska ha dem hela dagarna så har jag mer tid att umgås med dem!

Efter att vi lämnat pojkarna på skolan så tog jag en stor promenad runt sjön. Det var väldigt skönt och vädret var fint. Jag kommer absolut att minnas Canberra med ett leende. Jag har hört att man ska sluta när det är som bäst. Det är det verkligen nu. Allt är så himla bra. Pojkarna är underbara, min värdpappa är lika galen som alltid, om inte värre (Jag menar han kastar saker på mig och drar aussie skämt mest hela tiden) Min värdmamma och jag har en väldigt bra relation, ser på matlagningsprogram och småpratar.

Lunch vid sjön. 
Kan inte förstå att det nästan är över. Jag trivs så bra. Är lycklig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar