måndag 27 januari 2014

Australia Day

Halva dagen i Sydney och halva i Canberra. Jag och Sophie hade våra sista timmar tillsammans, hon är färdig hos sin familj och ska ut och resa nu. Förhoppingsvis så kan jag träffa på henne någonstans längs östkusten. Vi åt Frozen Yoghurt. Jag trodde inte att det fanns Sverige, men tydligen så finns det i Stockholm, enligt mig så måste det öppna i alla städer. Det är så gott. Sen är det ju "nyttigt också"


Jag åkte hem till Canberra och blev upplockad av min kompis Sarah (halvsvensk) och jag firade nationaldagen med hennes australienska kompisar. Fantastiskt roligt!


Pool, drinkar, sommarvärme, BBQ, bra musik och vänner! Aussie Style

Jag sov över där och imorse gick vi ut och åt frukost tillsammans och sen bara låg vi i gräset och njöt av sol och ledighet. 

2 kommentarer:

  1. Det finns frozen yoghurt i Göteborg också! Vi får ta det nån gång när du kommer hem! Saknar dig! puss Ellen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, det måste vi verkligen :D Jag saknar dig också! Pussar

      Radera