måndag 30 december 2013

last week

Just nu är jag på resande fot med familjen. Det gör att tillgången till internet inte alltid är så enkel.

På förmiddagen den 26e december så lämnade vi min värdfamilj i Canberra för resa söder ut. Just nu är jag lite för trött för att berätta om allt som hänt sen dess. Men en liten kort uppdatering kan ni få! Vi körde ner till Melbourne. Vacker stad! (Jag är glad att jag kommer tillbaka dit för jag är inte klar med staden än)

Det häftigaste som hänt är dock pingviner! En av kvällarna i Melbourne så åkte vi ut till Phillip Island och tittade på när världens minsta pingviner kom upp ur vattnet i solnedgången. Så fint. Vilka enormt söta djur.

Nu är vi tillbaka i Sydney. Har bilat sydöstkusten upp. Hunnit med att både bada och sola under vägen.


(fler bilder kommer senare!)

Nu laddar vi upp för nyårsafton i Sydney

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar