onsdag 20 november 2013

Nyttigt och onyttigt

Jag började denna onsdag med att åka till badhuset. Åh, va skönt det var att simma igen. Fick en rundtur på gymmet och en veckas fri tillgång. Jag vet då var jag befinner mig denna helgen!

I postlådan låg ett brev från mamma och pappa. En hälsotidning, på svenska! Vilken toppenbra kombination. Jag kunde inte hålla mig från att börja läsa. La mig på golvet och gjorde magövningar. 
Det var den hälsosamma delen av dagen.

Kvällen spenderades nämligen på ett chokladcafé tillsammans med en finsk au pair.
Ojoj. 


Jag åt glass. Det är sant, jag är ingen stor chokladfantast. Första glassen i Australien för den delen också. Blir väl annorlunda när sommaren (och pappa-glassfantasten) kommer!

Aino drack/åt choklad med hallon + att hon köpte sig en liten (dyr) choklad. Men smakar så kostar det har jag hört!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar