lördag 30 november 2013

Fredagsmys!

Jag har haft pojkarna hela dagen idag. Det innebar att Elin och jag hade huset för oss själva under kvällen (när de somnat). Efter antal timmar i poolen och en bit på cykel så var pojkarna riktigt trötta. Yes, tänkte jag. Då somnar de bra ikväll. De gjorde de också.

Jag satte dem i badet och Elin och jag fixade middag. Svensk tacos, riktigt riktigt gott!

Och jag håller fortfarande fast vid att maten smakar bättre om man lägger upp den fint

Alla åt med god aptit. Vi har ätit wraps förr, men då med kyckling eftersom, enligt mamman så äter pojkarna inte köttfärs. Men de gör dem. 

När huset blev tyst så hade jag och Elin fredagsmys. Första gången under min tid här som jag köpt godis... Gott var det! Från Ikea i Melbourne hade Elin med sig glögg. (Vi drack inte särskilt mycket för den smakade alldeles för mycket alkohol) Vi satt i soffan och åt gott och såg på film.

På tvn gick en film som hette The First Daughter. Jätte bra film. Förutom slutet! Usch vad upprörda vi både blev. Och klaga inte på reklampauserna hemma. Här är de var 5e minut. De är kortare, men det blir lite svårt att få ett sammanhang i filmen när de är reklampauser mest hela tiden.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar