söndag 27 oktober 2013

Cykeln är min vän

Jag tror verkligen att vardagsmotion är min grej! Igår bestämde Pia och jag oss för att åka till Goodberrys, det är ett ställe som serverar efterrätt kan man säga. Frozen custard. En glassliknande, väldigt god blandning. För att känna oss tillfreds med oss själva så bestämde vi för att cykla dit. Inte så fasligt långt för mig. Gott var det!

Chokladmonstret nummer 1!

Själv älskar jag ju bär. Och jag blev överlycklig när jag såg att man kunde välja dajm-choklad. Kändes lite som hemma


När efterrätten var uppäten så kände vi oss inte riktigt färdiga med varandra. Så vi planerade söndagen. (Vad resultatet blev kommer i nästa inlägg). Detta ledde till att vi tog cykeln hem till Pia, som bor på andra sidan Goodberrys från mig. Sen behövde jag ju komma hem också.

Söndagen spenderades hos Pia. Jag hade tänkt att ta bilen med det visade sig att min värdpappas bil hade gått sönder så han behövde ha min. Vilket innebar att jag fick ta cykeln. Klockan nio imorse. Pia bor på ett berg. 15 km från mig. Så under två dagar har jag alltså cyklat omkring 6 mil. Inte så dåligt tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar