lördag 31 augusti 2013

New experiences

Igår hände mycket nytt. Jag hade min första utgång i Australien och träffade för första gången andra Au Pairer. Det var en riktigt lyckad kväll. Nationaliteterna var många: Sverige, USA, England, Tyskland och så träffade vi ju självklart en drös Australiensare.

Vad som var bra med uteställena här var att det inte kostade något i inträde, så kvällen spenderades på fler än en plats. Min au pair pappa lämnade av mig i stan och sen skulle jag bara ringa när jag ville bli hämtad. Jag vet inte riktigt när klubbarna stängde, någon sa klockan fyra. Men då låg iallafall jag hemma i min säng och sov!

Getting ready! 
Jag var lite smått nervös över att träffa helt nytt folk, men det gick fint

Nu får ni ett par dåliga mobilbilder

Fun girls


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar