fredag 30 augusti 2013

Friday

Kan ni förstå min lycka och mättnadskänsla efter att jag ätit havregrynsgröt till frukost?
Familjen, och Vikkan - ni förstår. Helt underbart!


Jag sa ju tidigare att köttbullar var ett av de orden som jag lärt dem. Här är listan! Erkänn, bra? De behöver fortfarande lite hjälp men det går sakta men säkert framåt. Idag började vi även träna siffror, och pappan är grym!


Har ni några andra ord som ni tycker jag ska lära dem?
FIKA finns också på listan!

Annars har vi hängt på en lekplats, nästan 2,5 timmar! Pojkarna var helnöjda!

2 kommentarer:

  1. Hej Marianne! Kul att du kom iväg till Australien och att vi kan följa din resa här på bloggen! / Viktorias mamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Karin! Va fint att du lämnade en kommentar. Roligt att du läser min blogg! Ja, det är rätt häftigt att både jag och Viktoria flög iväg till olika delar av världen!

      Radera