måndag 26 augusti 2013

Freetime

Nu har jag precis krupit ner i min stora säng. Klockan är snart halv tio, så det är 8h tidsskillnad från Sverige. Man blir rätt trött om kvällen efter att ha varit igång med pojkarna hela dagen.

För er som inte vet det så har jag hand om två pojkar. Ett tvillingpar på 4 år. De är väldigt goa, men som alla andra barn kan de vara busiga också.

Efter playgroup idag var de ganska trött så vi satte oss i soffan alla tre. Jag i mitten med ett barn på varje sida, läste bakbok och såg på tv. Lugnt och skönt.

Vi äter middag runt 6 pm ( Himla internationell jag är, 18:00 kan man också säga) och min värdmamma gillar att laga mat och baka och vad jag sett hittills så är hon duktig. Igår var det fisk (någon australiensk på M) med ångkokade grönsaker och idag var det kyckling med special ris ( Wokat med massa grönsaker och räkor). Mycket gott!

Det blir en del långa dagar så det är skönt att bara kunna gå in på sitt rum på kvällen, blogga, skypa och kolla facebook. Eller helt enkelt bara gå och lägga sig. Det är vad jag ska göra nu. Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar