måndag 26 augusti 2013

Adventure in Australia

Idag tog min familj med mig ut på en biltur i bushen. Vi hamnade... mitt i ingenstans, på riktigt.
Familjen skulle kolla på lite marker och vägen dit var så dålig att vi fick vända, den gick inte att köra på. Så nu kan jag verkligen säga att jag varit i Australiens "Outback"

Ser ni hur off vi är??

"Gillar du rosa Marianne?"var frågan jag fick innan vi gick hemifrån. 
Pappa, bilden är egentligen till dig så att du kan se att jag har varit mitt ute i bushen!

Mellanmål i bilen 

Så istället för att vandra i bushen besökte vi en lekplats som barnen bara älskade! 
Kallas playpark och imorgon är det dags för playgroup, och dagen efter det playschool. Mycket att hålla koll på! 

Det sista som händer på kvällen är att få en godnattpuss av pojkarna och det första som hände imorse när jag steg upp var att det kom springandes och ville kramas! Då kan man inte annat än le. 

1 kommentar: