onsdag 28 augusti 2013

Första löpturen på andra sidan jorden

Innan jag åkte hit kollade jag med familjen om det fanns ett gym i närheten och det gjorde det. Men eftersom vädret har varit så bra och bara blir bättre så känns det inte jätteroligt att stå inne i ett gym när man kan springa/cykla utomhus. Och nu visar det sig att min familj nästan har ett helt gym i garaget! Rullband, träningscykel, crosstrainer och fria vikter. Vem behöver gå på gym då? 
Så idag tog jag mig ut på en riktigt skön joggingtur. Första sen jag kom till Australien, inte jätte långt, men på helt nya vägar och tillräckligt långt för att det både ska synas i kinderna och kännas i benen. Sen blev det både mag- och armträning i garaget. Känns skönt att kunna komma tillbaka lite i rutinerna. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar