lördag 26 april 2014

Cairns

Jag vet att jag varit ganska dålig med bloggningen, men jag har haft ganska fullt upp- med att ha en fantastisk resa!

Senaste veckan har varit den mest händelserika. Så mycket som vi har gjort, upplevt och sett. Vi befinner oss nu i Cairns. Cornelia och min sista destination tillsammans.

Vad vi hunnit med:
Äta pannkaksfrukost på Cornelias födelsedag!

Bestiga ett berg i Townsville i 30° värme. 

Äta frukost på restaurang och jag lyckas beställa två frukostar...

Vandrat runt i Cairns

Och sen så. Det största som hände: JAG HAR HOPPAT SKYDIVE. Var väldigt nervös när vi bokade men desto närmare vi kom, desto mer taggad blir jag.

Här sitter i i bilen och är förväntasfulla

Laddad!

Vad är det vi har gett oss in på?

Den känslan. Det häftigaste jag någonsin gjort. Att falla handlöst genom luften från 14000ft (nästan 5km), genom molen och sedan poff, se hela marken framför sig och fallskärmen vecklas ut och det kändes som om jag flög

Så oerhört glad över att jag gjorde. Och jag ska definitivt göra det igen. Jag valde att köpa till både foton och film, en mycket smart val. Det var över så snabbt och nu kan jag sitta och kolla på film och bara återuppleva hur fantastiskt det kändes!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar