söndag 16 mars 2014

Surf Camp

Jag har haft en av mitt livs bästa veckor. Så oerhört roligt och jag har mött så många fantastiska människor. Jag hade ett mål med Australien när jag för 6,5 månader sedan lämnade. Att lära mig att surfa. Nu har jag lyckas. 5 dagars surf camp. Ungefär 4,5 surfing varje dag. Hittade muskler vi knappt visste om. Varit tröttare än någonsin förr. Insett att surfbrädor är hårda och rekommenderar inte att få dem i huvudet. Snurrat runt i stora vågor och starka strömmar, känns som att man blivit tvättat i tvättmaskin. Svalt så mycket vatten att vi inte kommer behöva salta maten på en vecka. Ätit mat i enorma mängder och skrattat till käkarna ömmat.


Sjukt bra folk!



Jag, Cornelia och Ingrid från Norge. Jag och Agnes från Sverige
YEAH!
Coola brudar som faktiskt klarar av att stå upp på brädorna.
Så här glad har jag varit i stort sett hela tiden.


Surfposition.
Ja. Vad ska jag säga. Klarar man inte surfingen så har man annat att kolla på. Dör snygghetsdöden. Vår grymme instruktör Sammy T.



Sebastian från Tyskland med världens mysigaste hår. 

Veckan avslutades med glass och sedan ett rejält partaj på kvällen.  Hade den roligaste utekväll på en väldigt lång tid. Dansade hela natten lång. Mötte Åsa, en annan svensk tjej som är precis lika galen som mig själv och vi dansade tills benen knappt orkade mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar