tisdag 11 februari 2014

Mammas dag

Idag är ingen vanlig dag. Det är min mammas födelsedag. Världen bästa mamma.
Jag vill säga tack till dig mamma, för att du finns där för mig i alla lägen och för att du alltid tror på mig Innan jag åkte iväg så sa du "Jag hade inte släppt iväg dig om jag inte var säker på att du skulle klara av det". Jag behöver inte använda ord för att du ska förstå om det är något som är fel. Du vet nästan jämt hur jag känner och har hjälpt mig genom allt. 
Din mat är den godaste jag vet och dina råd funkar bäst. 
Bilden är från en av de mest fantastisk saker vi gjort tillsammans. Fyra veckor, hela familjen Melkersson i USA. Oförglömligt. 
Jag saknar dig massor och önskar att jag kunde ge dig en jättestor kram idag. Ha en underbar dag
Jag älskar dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar