söndag 13 oktober 2013

Söndag

Har haft ordentligt med sovmorgon två dagar i rad nu. Stänger av telefonen och vaknar när jag själv vill. Riktigt skönt! Fortsatte mig x-men tittande medan jag åt min grötfrukost.

Kring lunchtid så skulle jag möta en ny Au Pair. Resi, från Tyskland. Vi hade bestämt att träffas på ett shopping center där ingen av oss tidigare varit. 15 km hade jag dit. Jag bestämde mig för att cykla! Det där med vardagsmotion är så gott. Vi åt frozen yoghurt och pratade.

Lite shopping blev det också. Ändå sen jag kom till Australien så har jag försökt köpa mig en handväska. Och idag blev det vinst!

Ett halsband fick jag också med mig. Var tag två betala $20 så vi tog var sitt halsband

Idag var det säkert femte gången sen jag kom till Australien som någon sa "Hur kan du vara så brun?!" När jag förklarar att jag kommer från Sverige och att vi precis har haft sommar där så blir det flesta väldigt intresserade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar