torsdag 1 maj 2014

First day on the westcoast

Igår var en resdag av högsta grad. Flyg från Cairns till Melbourne och från Melbourne till Perth. Inga problem. Jag gillar att flyga. Det enda jag var lite orolig över var hur jag skulle ta mig från flygplatsen till hostellet. Men även det löste sig. Checkade in och slocknade snabbt. Vaknade upp 10 timmar senare, en välbehövlig sömn.

Idag har jag promenerat runt i Perth. Största staden på västkusten. Den känns ganska lite, men ändå så bor det 2 miljoner människor här, vilket är fler än i Stockholm! Efter vad jag hittills sett så verkar det vara en lugn och fin stad.




Har en del bilder till men internet här på hostellet är så oerhört segt och jag är för trött för att sitta uppe och vänta så de kommer en annan gång. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar