fredag 21 mars 2014

veckans bilder

Här kommer veckan i bilder. Den censurerade upplagan.

Cornelia, Marianne och Ingrid. Tjejerna som jag nu bott med i en vecka. Här är vi team retarded. Surf Camp tröjor, keps, träningsbyxor och ryggsäckar. Härliga vänner!

Med oss på resan hade vi också Tjalling, en kille från Nederländerna. Vi fyra fungerade väldigt bra ihop. 

Som ett grönt Grand Canyon

På Katoombas station säger vi hejdå. Konstigt att lämna halva gruppen. Men Cornelia och jag ska på riktigt börja vår Östkustresa. Mot nya äventyr!

Newcastle. Good Day Sunshine!

Man kan inte bli annat än glad

Vandrade längs vattnet

Såg häftiga hus och konstiga träd


Lekte nästan med döden

Jag har fullkomligt förälskat mig i staden! Om jag skulle flytta till Australien så skulle jag definitivt kunna tänka mig att bo i Newcastle.

Glittrande hav

Coolt café som fuskar lite med underhållningen.

Nu har vi kommit fram till Coffs Harbour. Där ska vi bo hos min kompis pappas kusin. De känns som att bo på hotell. Tänk att människor man aldrig träffat kan vara så snälla och trevlig! Vi bor i var sitt rum med stor säng, eget badrum och så har de en pool. Vi blev bjudna på riktigt kaffe och gick på restaurang med damer från en bokklubb! En bra torsdag helt enkelt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar