torsdag 12 december 2013

Sunset Cinema

Igår så läste jag i Au Pair gruppen att ett gäng tjejer skulle träffas och gå på Sunset Cinema. Spännande! tänkte jag. 

Måste bara skryta lite om flätorna som jag lyckades göra på mig själv. Blev ganska rakt och bra faktiskt. 

Ute i en stor trädgård i Botaniska Trädgården så fanns det en stor skärm uppsatt. Mängder av människor strömmade in. Sackosäckar har tydligen blivit populärt igen. En stund efter solnedgång så var himlen svart och filmen började. 

Under hela kvällen så serverades det gratis kaffe/varm choklad/chai. Gott och varmt säger vi! Ännu häftigare var faktiskt att de lyckades stava mitt namn helt rätt. 

För hur varmt det än är om dagarna så är kvällarna riktigt kalla. Jag virade in mig i min enorma picknick filt (ser ut som en soppåse, jag vet) och njöt av filmen. Vi såg We're are the Millers. Jösses vad bra och rolig den var! Som vi skrattade. Sent blev det. Så när det var dags att gå upp idag så var jag lite trött, men det var det värt!

Får du någon gång chansen att gå på utomhusbio så gör det! Det är en upplevelse och jättemysigt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar