fredag 27 september 2013

Prata, prata, prata!

Idag är en sån där dag när jag är väldigt glad över att Internet existerar. Pratat i timmar på Skype och Viber. Då känns inte familj och vänner så långt borta.

Annars har jag känt mig lite småsjuk idag, precis som pojkarna. Antar att godnattpussar från sjuka barn kan vara anledningen. Det har resulterat i mycket filmmys.

Satt och såg på Grey's Anatomy och alla ni som sett serien vet att Georges pappa dör. George säger "Jag vet inte hur jag ska kunna leva utan pappa" Lite så kände jag idag. Var är pappa? Var är mamma? Jag har inga planer för helgen (nu har jag), jag skulle vilja ringa och träffa kompisar. Men de är inte här. Så som sagt, tack till Skype och Viber idag.

Nu känner jag en god doft sprida sig från köket. Nicole gör kycklingwraps.

Efter maten tror jag att jag ska ta mig en skönt bad, se på film och gå till sängs tidigt för att bli av med den här förkylningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar